Fets desconeguts sobre oportunitats de les tecnologies de la comunicació de la informació …

: 4. 5 minuts en temps pre-pandèmics, l’experiència de la botiga de drogues al detall es va delegar normalment a llocs físics. A més, com a opcions electròniques de medicaments per correu electrònic i també per correu electrònic, nombroses farmàcies independents han estat realment lents per assumir ofertes comparables. En lloc d’això, van centrar en gran mesura el seu èxit en el que van proporcionar durant dècades conduint el trànsit de peus als passadissos de la botiga i també els comptadors de consulta.

Igual que les oficines dels metges es van enfrontar durant els mesos que van complir, les preocupacions del virus relacionades amb COVID-19 van expulsar a diverses persones fora dels seus magatzems de medicaments de barri, així com cap a les opcions sense contacte que van fer possible les mateixes experiències de farmàcia sense el físic directe. exposició. Posteriorment, els serveis electrònics que diverses farmàcies independents consideraven els remeis «futurs de la botiga de drogues» tan recentment com la primavera passada són els que els pacients esperen que ofereixin avui.

Durant dècades, l’empresa ha proporcionat a les botigues de drogues opcions noves i també innovadores perquè puguin proporcionar el millor tractament del pacient mentre es continua maximitzat per tenir èxit. Per ajudar -los a resoldre aquest canvi més nou del sector, MC, Kesson porta una varietat de remeis electrònics a les botigues de drogues independents Accedir al coneixement perquè puguin oferir més perfectament als seus clients.

No hi ha dubte que l’ús de la telehealth es va enlairar durant tota la pandèmia. Tot i que moltes visites d’atenció mèdica en persona s’han considerat que es van reprendre, les persones i els metges han implicat valor de la comoditat de “conèixer”. Per què les persones que tenen intenció de donar amb un farmacòleg gaudeixen d’aquesta mateixa comoditat? Aneu a consultes de «telefarmàcia». En lloc d’organitzar una cita presencial per a una revisió detallada de medicaments, per exemple, les persones podrien fer-ho de forma remota mitjançant un xat de videoclip en directe, permetent inevitablement als farmacòlegs animar molt millor els pacients que no puguin o no vulguin entrar a la farmàcia.

No es coneixen declaracions de fet sobre la seva contribució a la medicina personalitzada i de precisió

Més enllà de la seva comoditat inclosa, l’eina també pot ajudar els farmacòlegs a assegurar que la seva gent pren els seus medicaments com es suggereix. «Al llarg d’una consulta de telefàrmacs, podeu mirar un client als ulls i veure específicament el que estan veient», afirma Rick Sage https://www.behance.net/zackfigo, vice -cap d’estat de solucions al detall, farmàcia d’àrea i també salut i benestar, United State

«Per exemple, si un individu pregunta:» Quina tauleta d’ombra estic buscant?», Podríeu preguntar per treure les seves receptes i fer -les subjectar una tauleta per veure -la és la adequada. És un mitjà molt millor per implicar -se.»Quan la gent apareix a una farmàcia i també pregunta sobre una tos desagradable o una picada d’insectes, els farmacèutics normalment els poden dirigir cap a una solució de venda lliure.

En aquests casos, l’únic recorregut fàcilment disponible és enviar l’individu a casa i també fer -los trucar al seu metge. Tanmateix, en un futur no gaire llunyà, els farmacèutics de les botigues de drogues de Wellness Mart tindran una altra opció: poden proporcionar als seus clients un professional mèdic que es posi en contacte a la seva botiga i també a la privadesa personal d’un espai d’examen especialitzat.

Si el digital es posa en contacte amb els extrems amb el metge que emet una recepta, la farmàcia pot carregar -la per al pacient a l’instant. «Entre els majors reptes que tracten les botigues de drogues independents, continua subministrant alternatives factibles per a clients atrapats en el temps», aclareix Sage. «Les solucions de telemedicina a la botiga inclouen aquella capa addicional d’assistència sanitària incorporada a l’experiència de la farmàcia.»Comprar botigues d’empresa o queviures a través d’una aplicació telefònica no és més singularitat, és l’estàndard, concretament a l’edat pandèmica.

La guia més gran del CVS Aplica el tècnic de farmàcia en línia

La majoria de les grans cadenes de farmàcia han estat durant molts anys a la zona de venda al detall a Internet, amb serveis que van des de recàrregues de recepta d’un clic fins a l’organització ràpida de la vacunació de Covid-19. A més, mentre que diversos magatzems de drogues locals es beneficiarien significativament de subministrar solucions favorables a la web, molts no disposen de fonts per desenvolupar-les ni mantenir-les. Per ajudar les botigues de medicaments al detall de mida menor a abraçar els seus propis E, els serveis de farmàcia, MC, Kesson està mostrant Wellness Mart Digital Pharmacy, una nova suite de solucions electròniques creades per facilitar la vida per a farmàcies i pacients comunitaris.

El nou Front Digital Store, sens dubte, comptarà amb un portal de pacients basat en aplicacions, exàmens de missatgeria a dues vies compatibles amb HIPAA. «Les botigues de drogues que tan bon punt es gestionen sense durar els serveis d’Internet i les opcions de salut mòbil només no poden fer -ho», afirma Sage Sage. «Amb aquesta nova oferta de farmàcia electrònica, els farmacèutics no només poden conservar el temps i també potenciar els punts de contacte amb els seus individus, sinó que, a la vegada.»Quin és l’objectiu.

Com a empresa que comparteix aquest propòsit, MC, Kesson es compromet a ajudar les botigues de drogues a prosperar en l’era de la salut electrònica i el benestar, a més de procedir a la realització de l’experiència individual més eficaç possible. Publicat originalment el 10 de juny de 2021.

Articles de la investigació integrada de la botiga de drogues & La pràctica es proporciona aquí la cortesia de